Biljettsläpp idag!

När man måste stå i ett par långa sekunder och verkligen fundera över vad man har för inlogg på bloggen,
kanske man är LITE för trött fortfarande... Trots att klockan är 11:47. Nåja. I'm here now! : )

Solen skiner som sig bör, och Aftonbladet skvallrar om 14 minusgrader. Hu.
Jag ska leta mig ner på stan (termobrallor eller inte termobrallor?) för att sätta upp lite affischer med Hanna,
sen får vi se vad kvällen bjuder på. Jag borde vara hemma och diska ifall han kommer imorgon kväll, vilket
han BORDE göra så vi hinner repa inför lördag. Och så vi hinner umgås såklaaaart! Älskar & saknar min babe.
Så, diska. I must.

Nu ska jag käka frukost och sen sminka mig snygg och pigg! Good luck! ^^ 

 
                
                                                            



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0