Fredagstvättar.

Gääääsp! Varför mår jag illa? För att jag nyss bytte glasögon mot linser? I hope.
Har INTE tid att bli sjuk, imorgon är det fucking wedding! ♥ : )
Tog en timmes sovmorgon eftersom jag ändå inte hade så mycket att tvätta, så jag gick upp
8:45 istället för 7:45. Still: YAWN. När jag lagt in första (enda) rundan så lade jag mig i sängen
igen och halvsov i typ en halvtimme till. Tänkte gå och lägga mig nu när det torkar också, men
vafan, NÅNGÅNG måste man ju upp... blir ju inte piggare av att ligga och snooza hela dan.

Så, jag har haft mina glasögon hela morgonen och eftersom de är liksom jag - mongo - så blir
jag helt yr av dem. Fast sen ställer ögonen långsamt in sig. Och nu när jag bytte till linserna så
blir det samma sak igen. Snurr snurr! Jag orkar inte med snurr! Nu ska jag försöka få i mig lite
frukost innan det är dags att hämta upp min förhoppningsvis torra tvätt, och sen ska jag ringa 
lite samtal, och sen bestämma mig för om jag ska åka till Stockholm redan ikväll och vara med
min babe och åka tåg tillsammans till bröllopet imorgon.

So long : )
  

Postat av: Lajl

sv: ja jag har testat sömntabletter för förr sov jag aldrig nån hela nätter.. vakna minst 5 gånger per natt. nu på senaste har jag inget annat gjort än somnat var som.. dock har de senaste nätterna påminnt mer om förr.. då jag inte kunne. massa oro som håller en vaken. tungt i bröstet-.. gaaah. men sömntabletter är inget för mej.. jag vaknar lixom inte dagen efter.. utan går som en dimma.. o då tycker jag de är skit samma om man sovit på dem eller inget alls. suck. SÖMN ÄR VIKTIGT i lagom mängd.

2011-02-25 @ 13:54:00
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

åååh jag har ju tänkt fråga dej ett tag om dina glasögon.. om hur de går o varför du aldrig visar dej i dem. men nu fatta jag.. att du fortfarande blir lika yr. Hmm kanske är de de som är felet med mej oxå då.. att jag lixom bär glasögon hälften av tiden o övriga resten ha linser.. att jag lixom skiftar helatiden mellan ett par gamla not-så-uppdaterade-glasögon o anpassade linser. kanske är de där mitt illamående o yrsel oxå kommer ifrån? Sen är ju grejen den oxå att mina ögon är så satans torra.. gaah jobbigt med linser.. men jobbigt med fula glasögon oxå.. spec i regn o kyla. suck.

2011-02-25 @ 13:58:24
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: hahah ja vitt o ljust i lägenheten sen klär jag mej hellst i svart. haha. precis vatt nere på stan, på åhlens.. shoppade bokstäderna o fick en glasskål av mamma.. o sen såg jag den svarta bänken o insåg att den va skit liten o inte alls så fin. såg "stegen" oxå.. den va oxå mindre irl än vad jag föreställt mej. hmm..

2011-02-25 @ 14:01:24
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

eller oj, den svarta bänken strök jag visst redan igår så den va inte ens med på bild. haha. sorry.

2011-02-25 @ 14:03:15
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Ni borde be någon filma när ni sjunger!! Vore kul att se/höra :)

2011-02-25 @ 17:54:25
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0