Grattis & godnatt!

Förresten, innan dagen är slut, så fyller storasyster Elin 33 år idag! Hurra hurra hurra hurraaaa!! : ) 
 

Jag står och lyssnar på lite musik och funderar starkt på att gå och lägga mig. Det har blivit sena nätter i
Stockholm, typ tre-fyra-snåret båda nätterna.. men jag är trött nu redan. Kvart i tolv är klockan "bara".
Kanske krypa ner med hans Nintendo DS och spela tills jag slocknar? Dagboksskriva lite. Hitan och ditan 
om hur fantastiskt kär och lycklig jag är, och att han är den bästa och finaste i hela världen? ^^ Ja, lite sånt
blir det nog. Imorgon ska jag ner på stan på ett möte vid kl 14, sen ska jag kolla om syster Åsa är hemma 
så jag kan glida förbi och prova några av Linette's klänningar - cuz I need to låna till bröllopet nästa helg!
Alla mina fina klänningar har ju blivit för STORA så nu ska jag gå lös i systerdotters garderob istället. Haha! ♥

Nä, här gör man ju ingen nytta. Kryper ner i sängen och hoppas på ett godnattsamtal lite senare.
See you tomorrow, godnatt! 
   

Postat av: Eve

Och jag befinner mig vid vid Åsa-området vid den tiden imorgon. (till typ..3 eller halv 4) om du vill ses! (im at the hospital you know)

2011-02-17 @ 06:00:53
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Grattis till syster i efterskott

Hur är de med dig

kram

2011-02-17 @ 09:35:21
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Carro

oh.. sötnosbilder :)

2011-02-17 @ 16:54:04
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0