♥ Lexi & Fredrik's bröllop 2011-02-26 ♥

H Ä R   K O M M E R   E T T   R I K T I G T   B I L D R E G N !   :  D  

N och jag åkte tåg från Sthlm strax efter klockan ett i lördags, och så blev vi upplockade av Daniel i Uppsala klockan
två. Vi letade rätt på kyrkan, och sen var det dags att soundchecka! Vaktmästaren såg till att vi hördes ordentligt.
Sen bytte jag & Daniel om eftersom vi inte hade gjort det ännu, och sen var det bara att bänka sig....



Det var lite svårt att fota med mobilen men jag har tagit lite iallafall. De var så himla vackra allihopa!
Först kom tärnorna & näbbarna, Sophie & hennes dotter Nowalie, min lillasyster Hanna & brudparets lilla dotter
Neija, och så marskalkarna såklart. Sen Lexi & Fredrik! Så himla vackra! Solen sken in genom fönstrena...

                                     
Nästa bild lånar jag från Carro för att få med lillasyster på bild också, hon hamnade mitt i solen på mitt kort!

             



                        

Som utgångsmusik hade de överraskande nog valt Signed Sealed Delivered, och de hoppade ner för trappan!
Jag fick en  V Ä L D I G T  suddig bild på detta, men det var ett roligt & minnesvärt slut på vigseln! : ) ♥



                Riskastning utanför kyrkan!                                      Hanna & Daniel är snyggingar!
Sen promenerade vi bort till lokalen där festen var. Härligt underground, och en jättekul bröllopsfest! ♥



Efter att ha minglat runt och druckit välkomstdrink och blivit gäst-fotograferade så var det dags att sitta ner..
Vi hamnade vid BORD FYRA och vi hade JÄTTEKUL och var helt klart självutnämnda "kvällens bästa bord"!  ^^
Där satt jag, Niklas, Daniel, Carro, Sanna & Marina.. och under kvällen blev vi fler vid bordet.. alla ville vara
en del av bästa bästa Bord Fyra! Jaaaa : ) Bord Fyra drack ganska mycket vin...  
















                                                   Lillasyster joinar Bord Fyraaaaa!  : D 

                         


Här kommer några snygga Bord-Fyra-bilder som jag lånar från Carros Facebook... hope it's okay! ♥ :




Tack Lexi & Fredrik för att vi fick vara en del av er dag! Vi är så glada för er skull och önskar er all lycka ♥
 

Postat av: Lexi

TACK så hemskt mycket för att ni VILLE vara med. Underbart att höra att ni hade roligt - och framförallt SE här på dina bilder. Galna bord 4! :)

Ses snart igen underbara du. Pusss

2011-02-28 @ 22:45:22
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Renata Pieni

Sweet & funny pics ^^

2011-02-28 @ 23:57:50
URL: http://frontrowforever.wordpress.com
Postat av: Lajl

Tack gumman. Ja som sagt, inte VÅR lägenhet på bilden, utan det stämmer att den är tagen från weheratit.com. Håller man musen över bilderna ser man var de kommer ifrån om det inte är mina egna.



Har inte hunnit ta bilder på vår lägenhet än men de kommer. Både före o efter bilder då vi ska lägga om taken, riva tapeter, spackla väggarna o måla. En hel del att göra ja.. men de kan bli sååååå fint. =)

2011-03-01 @ 02:29:00
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

vilka fina bilder o va härligt att alla hade så kul. bruden var verkligen vacker i sin klänning oxå!

2011-03-01 @ 02:35:39
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh vad fin hon var i sin brudklänning!

Finns det ingen video på när ni sjunger? :)

2011-03-01 @ 08:00:31
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Carro

wooww... de där brölloppet skulle man ju varit med på, det ser awesome ut :D

2011-03-01 @ 09:11:13
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Linna

Gud vilka roliga kort Ida. dessa bilder säger mer än tusen ord!! :)

2011-03-02 @ 08:36:10
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0