Tack alla bokmalar... : )

TACK SNÄLLA för era boktips! Jag var på bibblan idag och sammanstrålade med Hanna & Eve, men lånade inget
då jag inte hunnit kolla bloggen ännu. Men nu har jag några saker jag ska kika efter nästa gång jag är där!
Thank you everyhopa! ♥

Förresten köpte jag en ny väggkalender idag, den är så JÄVLA snygg, synd att Januari redan passerat för den
bilden var så jävla het. Well, alla är. Det kommer bli tolv skitfina tavlor när det här året är slut!! Yay!
Åhléns, by Camilla d'Errico. På franska är den också. Ja jävlar. Kolla vilka fantastiska teckningar! Inspiratioooon!



Postat av: tille - fotoblogg

oj, vad snygga!

2011-02-04 @ 22:24:49
URL: http://ttillen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0