Tröstduscha, då?

Så mycket snö, kom sent till övningen, om än bara ett par minuter.
Men fan att inte kunna släppa stressen. Och ryggen gjorde extra ont efter allt snöpulsande,
och sen kunde jag knappt sjunga upp för jag var så andfådd, och sen när man väl började öva
så gör det ont i halsen och det låter crap eftersom de flesta låtarna har altstämman mitt i min skarv.
G-A lixom, där ligger alla låtar och karvar karvar, sliter sliter. Fan. Det är inte kul.
Jag vill typ skrika och grina. Bipolär, jag? Vaaa? Men seriöst, jag funderar på att sadla om och
byta karriär de där stunderna. Hmmm, vad kan bli mitt nya kall i livet? Matlagning? Ehhh...

Saknar min N så mycket mycket mycket, och ovetskapen om helgen gör mig ännu mer saknig.
Varför känns precis ALLT som ett stort problem just nu? Och varför har jag inte en massa godis 
och skit att tröstäta? Uhuuuu. 

Stackars.
  

Postat av: johanna

sv: Men har inte kärleken hittat dig redan? :)



mjo, slutade 23, brukar vanligtvis vara hemma strax innan 12 men inte ikväll, pappa fick hämta mig och var hemma för typ 30 min sen.. :)

2011-02-11 @ 00:58:20
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Jag vill också bli hittad av den där kärleken!

Jo, sängen får snart sällskap av mig och katten! ;)



haha vilka spännande fredagsplaner! ;D jag ska spendera dagen i stan och mysa runt med vänner och förhoppnings en spännande kväll! ^^

God natt!

2011-02-11 @ 01:11:32
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Alla mina fredagsplaner verkar ha ställts in tyvärr, iallafall om det fortsätter snöa såhär! :( men jag hoppas det avtar så fredagsplanerna kan bli av ändå!!

2011-02-11 @ 12:38:32
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: vi får se vad jag tycker om den, men som du säger det är du satc! :)



Jag håller alla tummarna jag har för att jag kommer iväg ikväll! :)

2011-02-11 @ 12:49:52
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0