I wanna be in every corner baby,


I   w a n n a   b e   w h e r e   y o u   a r e . . .

 


Gud vad mycket jag haft för mig idag! Och inatt tydligen! För inte sov jag iallafall.
Fan. Det behövde jag verkligen, men jag funkar ju så. (=inte alls)
Gick och lade mig halv tolv för att få sova lagom mycket innan det var dags att gå
upp klockan 7, men kroppen körde på sitt vanliga "Jaha, du tror att du ska få sova?
Det ska du minsann INTE få..."
och så ligger man där och blinkar och vrider och vänder
och får megaångest och är så trött så trött så trött, men får knappt nån sömn ändå...

Ja, och så gick jag upp kvart över sju, sminkade mig, försökte vakna, sen gick jag ner
mot Coop för att handla frukost med Jenny inför årsmötet med showgruppen - som gick
mycket fortare än vad jag kan minnas att det NÅGONSIN gjort under mina minst tio år
som medlem! Herregud. Niiice.

Sen följde jag med Elin hem och repade en sista gång med Herman inför dopet, som ägde
rum kl 15:30 i Teda kyrka! Och det gick bra, jag blev lite nervös som man lätt blir när man
gör sånadär intima smågig.. men jag är rätt nöjd ändå! Sen åkte vi hemåt igen för då var 
det dags för Elins 33-årskalas! Hon fyller år på onsdag men firade idag, och nu är jag så
mätt på smörgåstårta och världens godaste flarnkakor så jag nästan spricker... Ouff! : ) 

Och nu... nu står jag här och är skittrött. Skönt att dan är över, nu ska jag bara slappa resten..   
Och försöka att LÅTA BLI att frestas av min doggybag med flarnkakor som ligger i frysen! Iiih! ^^




Postat av: Emil

Känner du också igen en viss person i den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=7T9o_1lOHf8



:D

2011-02-16 @ 08:39:11
Postat av: Ida

Haha, åh värsta fina! : ) - Men vem skulle jag känna igen, är det jag & Alice som är lika eller? ; )

2011-02-16 @ 16:51:28
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0