Whatever I want!

"You can wear whatever you want! :)"  - TACK, nu har alltså BRUDEN godkänt röd/svart klänning!
That's all I need to know, så nu är den med och tävlar igen. Hahaha! Puss på dig! ♥

Nu står det alltså mellan den nya röda, och den här svarta jag lånade av systerdotter Linette idag:


Den är skitsöt och har tyllunderkjol, which I loooove : ) Den är skönare att sitta i, dessutom...
Ska även låna en annan svart klänning av Mia, återkommer när jag har bild på den med.
Så jag kan jämföra alla! Tjoho. Nu finns det lite att välja emellan, skööönt...



Idag fick vi ut affischer inför showen/konserten, och imorgon är det biljettsläpp! Yay! Boka in april, nu!

                         
Och KOLLA vad mycket böcker jag fick låna av Mia idag! Tjoho! Nu har jag att göra i sängen... except sleeping.. ^^

                          
 

Postat av: Lotta

Från början var ju brudklänningarna svarta så då borden man väl kunna ha svart på ett bröllop? Så länge man känner sig fin, eller hur?!

Förresten, den där röda brudtärneklänningen jag hade. Det var bruden som valde färgen, ännu roligare! =)

2011-02-18 @ 09:57:55
URL: http://systerc.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0