Good morning, it is lördag.

Nu är klockan 13:10 vilket betyder att mitt tåg mot Stockholm & min baby går om exakt tre timmar!
Har varit vaken i 40 minuter och mår faktiskt jättebra! Dock yttepyttelite yrsel, och så vaknade jag
tidigare med vääärldens jävla sendrag i vänstra vaden. Damn you dansgolvet!! Men det var det värt.

Ska slänga in gårdagens bilder och sen ska jag käka en eller två flottiga micrade ostmackor med ketchup.
Okej, vi börjar på Star för innan dess fotade jag visst inget.




                                                                                            Gråt inte över spilld mjölkdrink!


Antingen kan man dricka direkt från bordet med sugrör eller så kan man dricka två ur samma drink samtidigt...
                                                             (Nån mer än jag som tycker att det är lite mycket leopard på denna bild?)


                                  Sen promenerade vi ner mot Joar - dock utan Mia! Bohoo!

                         
                         



                                    
                                    -"När jag hööööör Bossa nova blir jag både varm & kall!"


Sådärja... undrar hur bilderna från Linas kamera ser ut... haha! Nu blir det brunch!!
Och packa och duscha och vakna och greja.
  


Postat av: johanna

sv: N.Y. och USA blir det senare i år! Typ augusti eller september planerar jag en månad typ i lnadet där borta! Så jag drömmer och planerar om det samtidigt! :)

2011-02-05 @ 15:15:13
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0