Tisdag och jag är "arbetslös" igen. Grrreat.

Bloggade jag inte imorse? Hmm, jag tyckte att jag gjorde det... eller så är jag förvirrad som vanligt.
Det var fint väder iallafall!! 

                            
                        

Stack iväg på ett ångestmöte med min handläggare på S.A.R.A och en handläggare från FK vid klockan tre.
Det tog inte så lång tid som jag befarade (jag var dessutom självklart sen) och det känns lite bättre nu efteråt.
Det där med akassadagarna som tar slut verkar kunna övergå i nåt annat... bättre än inget, men inte "wohoo".

Men jag är fortfarande väldigt stressad på jobbfronten eftersom mina nästan tre månaders praktik verkar ha
varit helt i onödan då de inte ledde till någon anställning... Så jäkla sorgligt... och stressframkallande... : /

Efter det gick jag till Eve och drack kaffe och käkade lite mat, och sen kom Hanna också.
Det är inte bara JAG som är förvirrad, Hanna hade råkat tappa bort sina nycklar och glömde låsa dörren
imorse och sådär! Skönt att det inte bara är jag! Hahaha... Hanna, du kanske borde varva ner lite? ; ) ♥




                                                                                 Plugghästarna försöker lösa en uppgift ihop...


Hanna hämtade upp min kalender som jag TAPPAT på bibblan - ba HALLÅÅÅÅÅ FÖRVIRRING!! och så fick jag
ett SL-kort av Eve att tanka på! Yaaay, cuz I'm a muddafukkin' tunnelbaneåkare jaaooo.... ^^



Och sen gick jag och handlade kattmat och lite annat jox, och nu står jag här och chattar och lyssnar på musik
och funderar på om middag är ett alternativ? Bada? Bara lyssna på Bellas neverending jamande? Har fått prata
med N idag, yaaay.. och nu har ju han skrivit på sin FB redan att de är i Hamburg, så jag gissar att jag får skriva
det också! Damn, nu är klockan 22:24 och jag har skrivit på det här inlägget i säkert 1½ timme. I forget to finish
it, helt enkelt... men nu ska jag. Oh yes.
 
Miss you baby ♥
 


Postat av: Carro

de e lätt att bli förvirrad ibland... ^^ :P



illrar... how sweet..oh.. im in loooove...



och din kalender är FAB!

2011-02-08 @ 22:37:19
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: johanna

Förvirrade är vi alla now and then! ;)



Och du får komma hit och jobba som kattvakt/sällskapsdam åt mig och katten! I kontraktet ingår te i mängder, kattmat åt Bella as well, frukost och middag samt ganska trevligt sällskap! Sounds good? ;) haha

2011-02-09 @ 01:00:23
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: S.

Åh vad synd :(

2011-02-09 @ 05:48:58
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Trist att det inte blev något jobb av praktiken då. Fast det hör nog till ovanligheterna att en praktik övergår i ett riktigt jobb. De flesta företag som tar in praktikanter gör det för att få billig eller gratis arbetskraft under en kortare period.



Du får starta eget istället, du har ju hur många saker som helst som du är bra på. Sjunga, spela, rita, skriva. Om inte annat så finns det en massa hushållsnära tjänster som efterfrågas och det behöver ju inte vara just städning.

2011-02-09 @ 11:27:49
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

FAAAAB! <3 Och som jag sa, kom hit idag du med om du vill. Ill be here all day!

2011-02-09 @ 12:22:36
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0