Välentajn.

Alltså guuuuuvd vad Ellen Degeneres' publik är kåta på grejer!
Så fort "12 days of giveaways"-ljudet klingar så skriker de lixom en kvart i sträck.
Okej jag skulle också bli glad om jag fick en kul pryl eller fem men det här är lite freeeakyyy....

Alla hjärtans dag idag, lillasyster sitter på Bibblan och pluggar om just hjärtat. How funny!
Jag har nyss käkat frukost och ska nu klä på mig, och knalla ner i SOLEN till Arbetsförmedlingen
då jag kom på igår att jag MÅSTE dit och få ett papper signat och ivägskickat. Jävlar.
Hinner förbi och säga hej till lillasyster då också, sen hem och handla / packa / duscha / städa / allt.

See you later!
 

Postat av: Eve

Åhh.jag vill ha juuuul!

2011-02-15 @ 06:06:29
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0