Vill ha: Speglar & vitlöksbröd.

Har försökt logga in på bilddagboken två gånger idag. Ja, in kommer jag, men sen vill man typ ladda upp
en bild och då havererar hela sidan. Konstigt att man inte hänger där så ofta längre, lixom.... Hrrrm.

Står här och kikar på mina vardagsrumsväggar och vill ha en till SPEGEL, för jag vill ha en på väggen här inne!
Och upp med alla tavlor, och alla jäkla hyllor som ligger i garderoben / står på balkongen i brist på vägghäng.
Fan. Varför tar det hundra år innan jag blir klar? I april har jag lixom bott här i TRE ÅR och det är fortfarande
bara "halvfärdigt". Daaamn. Eller ska man bara skita i allt och dra till storstan och bo där istället med the one?

Nja, det är ju inte så enkelt. Eller så gör jag det svårare än det är.
Men jag behöver mer plaaaats.... : ) Hihi.
Och nu behöver jag vitlöksbröd, t.ex. Go get it, Ida!
 

                  

                                                        Hehe... ja, ni fattar. Nåt sånt. 
                                                         Fast lite mindre rörigt. Ehh.
 

Postat av: Patrik

Sv: Ja, då förstår jag att det känns extra snopet om du blev kontaktad ang. jobbet också.



Visst är det så att det kan vara svårt att kunna leva på ett eget företag från dag 1. Lite trist att trygghetssystemet inte fungerar så bra, så är man företagare så får man inget därifrån. Skulle fungera som med studiestöd istället, så man får tjäna en viss summa per halvår utan att "trygghetsinkomsten" försämras. Då skulle fler våga starta...

2011-02-09 @ 23:18:43
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Lajl

ibland gör man det svårare än vad det är. men ibland ÄR saker svåra. himlans svåra till o med. i know.



gaaah jag har inte vatt på bdb på jättelänge, men skumt nog så försökte jag logga in idag (ööh vad är de med oss ida, haha) men jag mindes inte mitt lösen så jag bad dem skicka till min mail.. men nu kommer jag visst inte in på den heller.. gaaah. inte på msn, mailen o bdb. måååh, mailen är ju skit viktig.. hur kunne de nu bli såhär =(

2011-02-09 @ 23:33:25
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Skulle bli skitsnyggt!

2011-02-10 @ 07:35:32
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

awh de där skulle bli braaaa :)

2011-02-10 @ 10:52:54
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: johanna

ooh det där skulle nog bli sjukt snyggt!

2011-02-10 @ 11:22:45
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0