Iron man.

Förutom det där med att jag blev mycket lite, men mycket på riktigt, påkörd av en bil efter jobbet, så har det
ändå varit en rätt bra dag! Fick lära mig använda ångstrykjärnet på jobbet och tog mig an en BRUDKLÄNNING
först ut! Halleluja. Men det gick bra och sen strök jag det mesta som kom i min väg... T.o.m utmaningar som
draperade klänningar med en massa veck och vrår och tjafs. Pschhht pschhht!




Dunka dunka. Gick och handlade té, kaffe & mjölk till fikat ikväll på träningen. Det är KALLT ute!
Och jag har fått mig världens bästa & snyggaste date till Lexi & Fredriks bröllop i februari! Wohoo ♥
  

Postat av: sophie

tack för att du va lite lek-tant idag ;)

2011-01-27 @ 16:48:29
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Linna

men fy vad tråkigt att höra ida. :( visste ju det med din lilla mamma men inte att dina systrar råkat ut för skiten med. blööö för det!



jag hör jättegärna låten , det ser jag fram emot!! :)

2011-01-27 @ 17:14:30
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0