Min arbetsvecka börjar på tisdagar minsann.

Y o u   s i t   t h e r e   i n   y o u r   h e a r t a c h e  
      W a i t i n g   o n   s o m e   b e a u t i f u l   b o y   t o
s a v e   y o u   f r o m   y o u r   o l d   w a y s  
      Y o u   p l a y   f o r g i v e n e s s  
W a t c h   i t   n o w ,   h e r e   h e   c o m e s !  

H e   d o e s n ' t   l o o k   a   t h i n g   l i k e   J e s u s  
      B u t   h e   t a l k s   l i k e   a   g e n t l e m a n  
L i k e   y o u   i m a g i n e d  
      w h e n   y o u   w e r e   y o u n g

                                                                                                                             -  T h e   K i l l e r s 

                                                 
                                                 
Det blev en Wickmanslunch med Hanna idag, och ett besök på banken... SÅ JÄVLA LÄNGE som jag väntat på
att ordna till detta! På att få mitt jävla gage. Nu har jag satt in pengar och betalat räkningar för över 2000 kronor
som jag inte kunde betala efter jul. Synd på alla jävla påminnelseavgifter man dragit på sig, tack vare denna
väntan, och nästa månad blir det troligtvis samma sak igen... Och jag har ju INTE sjungit in några summor denna
månad direkt. DAMMIT! Men nu har lillasyster sett till att jag har mjölk och köttbullar m.m. hemma, så jag får väl
leva på det tillsvidare.. haha... ^^ ♥



Och jag som HOPPADES att jag skulle kunna lägga undan lite av de pengarna till tatuering... MEN NEJDÅ.
Jaaaa förstår ni, jag är så jäääävla bitter, den där tatueringen kommer jag kanske se lagom till pensionen...


                                                                                                  Hitta katten, lixom... ^^ 
 

Postat av: S.

Den låten är svinbra!

2011-01-18 @ 19:08:50
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0