Nu är det vardag igen!

Idag drog jobbet igång igen och det var åtminstone sol den sista biten av promenaden dit...
Efteråt träffade jag Hanna & Eve och blev bjuden på fika (Tack E) på Tammerfors som nyss öppnat igen!
De hade shape:at upp sin inredning rejält, inte en dag för tidigt! Bara typ en miljon för sent ; )


          

Väldans snyggt med vitt, en massa ek, och de snygga takkronorna som JAG velat ha i flera år!

Sen rea-shoppade Hanna & Eve lite medan jag avundades dem, och provade en jacka...
(som var för stor trots att den var i storlek 34, hahahahahahahahahahaha)



Sen promenerade jag vidare mot Furin's för att repa i hundra år....
Nä, det är inga långa pauser för min röst inte! När ska den bli hel igen?





Nåja, det där såg väl mysigt ut, men sen kom man hem och sen blev man emodeppig och började grina och
lite sånt, ni vet, en typisk hemmakväll? Kanske inte... Just nu känner jag mig som Uppgiven AB och vill bara
lägga mig och sova och vakna i april/maj eller nåt, om någon skulle vilja väcka mig då.... 
 

Postat av: Eve

Tack sjääääälv ju! Det var mysigt..och snurrigt...but anyway! Kör igen snart.

2011-01-05 @ 00:06:07
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0