Long time no Kawrt-nee.

Yes, några av er har gissat helt rätt. Jag är ju inte ALLS speciellt aktiv varken här eller på FB när jag har
världens bästa sällskap här hemma! Det är ju inte alltid man har det, så man får ju passa på att njuta... ^^

Efter att våra planer på att ses i helgen raserades, så bestämde jag mig för att möblera om sovrummet i söndags,
som jag först fick en jätteimpuls att göra natten till lördagen! Men eftersom jag då skulle upp bara några timmar
senare och åka på bröllop så var det kanske inte riiiiiiktigt läge då. Annars är jag bra på att få såna saker
gjorda mitt i natten... Anyhow, medan jag var i full fart med det, iklädd en t-shirt och shorts, osminkad och
utan att ha borstat tänderna (I know, eew! Men hallå det var söndag!) - så plingar det på dörren och där står HAN!
Min underbara fina kille! Vaaaafaaaaan! Så får man inte göööraaaa! ^^ Blev glad och LITE arg samtidigt men
glädjen vägde såklart upp.. ♥ Älskade älskling. Sååååå glad att han lyckades lösa det där, och komma.
(Fastän jag kände mig fulast i typ hela jävla världen...)

Och han har varit här sen dess - i söndags, i måndags, igår, och så åkte han hem imorse. EFTER att jag gått till
jobbet. Kändes konstigt att lämna honom här och veta att han inte skulle vara här när jag kom hem... : (
Men jag har iallafall haft några jättebra dagar med honom hos mig. Love you more and more every day!

Yaaay, bilder! Vi börjar med lite sovrumsmöblering. FÖRE:


                                    (Ja jag lovar, det ÄR en fotölj under alla kläderna....)



UNDER TIDEN (Bella hjälpte GIVETVIS till!):





Och, tadaaa, EFTER:





               Här stod min säng nyss! (Alltså jag SKAAA städa PÅ byråarna också... jag lovar...)



Ja och mitt i allt det där röjet kom han alltså. Så jävla busigt! ^^ ♥ Men nu är det tomt här hemma igen.
Just me & Bella, men det är väl inte fy skam det heller, hon pussas ju gärna hon också, så...
Idag efter jobbet hängde jag med Hanna ett tag, hon bjöd på fika på Tammerfors och sen följde jag med
henne på lite shoe-shopping...


Sen gick jag och hämtade Maja på dagis och gick med henne till mamma Elin's jobb, där läste vi bok och
fikade och sen blev det en snabbrunda på Lindex, och sen fick jag skjuts hem. Yay! Och det har snöat
HELA DAGEN IDAG - som om det behövdes.... men vackert är det iallafall.... : )




Det är fan fantastiskt hur han kan få mig att känna mig så vacker ibland, hur jag kan känna mig såhär älskad,
fantastiskt att det är jag som får titta in i hans ögon, ligga nära när nära på natten, vakna bredvid honom, sitta i
soffan med varsitt block och rita bredvid honom, lyssna på hans röst, eller bara göra... inget. Jag älskar det. ♥

 

Postat av: Carro

awh jag har saknat ditt bloggande!



vad fint det blev i sovrummet :)

awh gulliga bilder på bella, och

det är så kul att du är lycklig!

2011-01-12 @ 21:40:01
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Sandrine

Kram! :)

2011-01-12 @ 23:51:42
URL: http://sandriine.devote.se
Postat av: Linna

good to have u back ;)

ser ju redigt nice ut hemma hos dig. vill du komma hem o pyssla i vår nya lägenhet med? :)



härligt att ni har det så mysigt .och jag tror inte du kan vara ful nånstans. PUSS

2011-01-13 @ 08:22:32
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Ms Stiffneck

:) Skönt att du lever. Jag misstänkte nog att du hade din käraste hos dig. Men man vet aldrig.



Jag gillar ditt sovrum! Mycket grönt och glansiga tyger och färgglada lyktor. Helt i min smak.



2011-01-13 @ 14:28:45
URL: http://eastneck.blogspot.com
Postat av: r o c k z

SV; taaaack! :D:D

2011-01-13 @ 21:28:45
URL: http://rockzie.blogg.se/
Postat av: Lajl

ååååh jag vill oxå ha en lägenhet att ändra om i

2011-01-13 @ 22:08:58
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: haha jaa, livsfarligt! Vad fick du hem för roligt då?? VISA :D

2011-01-13 @ 22:44:16
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0