Fin Helg AB

Åh vilken BRA helg jag haft! Fast som vanligt går dagarna LITE för fort när man har så fint sällskap... ^^
Men vi har hunnit med rätt mycket ändå. Fest & en massa Guitar Hero hemma hos Seb & Sandra, sen en massa
slappande, och film & mys hemma hos Ida & Daniel, mer slappande, spela in musik, pizza, yada yada yada.. : )


                                                  Umlaut ftw!! Min favvis. Mohahahaaa...
 
            
            
            


Imorgon (idag) är det tisdag & vi börjar en timme INNAN arbetstid med viktigt möte.... alla håller tummarna, kay?
Måste verkligen verkligen sova nu men det är så svårt att sova ensam helt plötsligt.... Té! Det vill jag ha!
Svart dessutom, hahaha, som om det gör mig en tjänst? Hmm, men jag har inget annat. Fuck off. ^^
 

Postat av: johanna

haha vad finurlig han ser ut på bilden från tunnelbanan ^^

2011-01-25 @ 02:29:30
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Carro

Oh.. ser ut att ha varit en braaaa helg!



alltså saken är att att jag borde skrivit något med en aning mer innehåll.., fan.. ^^ för jag blev sååååå irriterad på de där...

2011-01-25 @ 10:04:24
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Carro

heej.. vet du varför de blir så konstigt med bilderna på min blogg? att jag inte kan lägga in tre på rad liksom? måste man göra bloggen typ bredare tror du? kram

2011-01-25 @ 10:55:41
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0