Röd dag, no work, men lite sång!

Till "Nellie" & "Anna" som lämnat kommentarer men ingen bloggadress att svara på:

• Jag har inte försökt gå ner i vikt utan det är självsvält som resultat av väldigt väldigt väldigt låg inkomst
under hela 2010. Har gått ner 17 kilo och äter alldeles för lite och alldeles för dåligt och mår crap av det.
Don't try this at home, lixom. Visst är jag glad att jag tappat vikt, men inte på detta sätt. Näringsbrist AB.

• Jag sminkar mig inte när jag är hemma sjuk, jag var ju på väg att gå till jobbet... så ambitiös är jag inte! ^^


__________________

Wohoo, denna natt har jag sovit max två timmar, och inte sammanhängande heller! Faaan.
10:15 blir jag hämtad av Jonas för ett tvåtimmarsrep och efterföljande spelning tillsammans med
Elin & Herman. Cirka 12 låtar står på programmet, jag kan tänka mig att genomföra fem av dem? Okej?
Min hals och min tröttma is killing meeee.... men nu måste jag tänka lite positivt, annars kommer det gå
åt skogen, och så måste jag sminka mig, och komma på vad jag ska ha på mig since I didn't do that igår.

Tjopp!
Älskar min KILLE så himla himla mycket, tack för att du finns ♥
 

Postat av: Hanna

Jag fick igårkväll ett problem som nästan fick mig att börja gråta...och då tänkte jag på dig. (haha, låter stört kanske, men here it comes). min lilla katt kissade i soffan och det luktar fortfarande trots att jag skrubbade med både grönsåpa och ajax på. minns att bella kissade på matta och så förut, så vad gjorde du? tips!?!

2011-01-06 @ 09:38:12
URL: http://vanadisia.blogg.se/
Postat av: Miche

Kasta in lite sömnbrist i allt annat farligt så har vi en självmordsbombare! Nämen inte skämta sa vi! Vet att du är lojal till dina vänner och inför musikprojekt men försök att lyssna på din kropp och ta det lugnt emellan åt. Bryr mig faktiskt a whole lot!

2011-01-06 @ 10:19:06
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: S.

Puss!

2011-01-06 @ 10:27:31
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anna

Kanske skulle läst lite noggrannare :)

Krya på dig!

2011-01-06 @ 12:26:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0