Bara på hemmaplan - Tisdag! ^^

Jebus, vad det tog många timmar att ladda upp alla bilder igår... & inatt.
Men vad skönt, nu är det gjort! Bara filmen som ska göras. Och eftersom jag inte sticker till Sthlm,
utan får besök istället, så blir det inte gjort right away. (eftersom jag inte har det rätta programmet)

Idag är det tisdag och jag är FORTFARANDE jätteseg, som jag varit sen vi kom hem i söndags!
Känner ni också så, mina kära reskompisar? Eller är det bara jag som snöat in totalt? ^^
Klockan är över halv ett och jag ska fixa frukost, vad nu det kan bli, och sen vill jag bli pigg.
A lot of coffee, maybe? Köpte godaste vanilj-sommarbär-yoghurten igår också. Nomnom.
Ehh.... men hörs sen då. Adios!
 


Postat av: Mia

Jag är också en segpropp. Men då har jag å andra sidan jobbat en hel kväll för att sen dela säng med Leo & Viggo hela natten.

Och nu går jag och jobbar till 16:00 imorgon. ÅÅÅHEJ.



<3

2011-07-26 @ 14:33:50
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0