För seg för att komma på en rubrik.

Still; vilken seg dag! Lite för seg faktiskt. Vad har jag gjort sen sist jag skrev lixom?
Bara degat framför datorn & tv:n, käkat middag visserligen, och lyssnat på Niklas
som var med på Luxemburg-radio. Nice... : ) Nu ska jag duscha, ALLDELES för sent,
och sen ska jag nog hoppa i säng. Läsa allt som läsas kan, allt från gamla Hus & Hem
till senaste Ica Maxi-bladet, och kanske boken jag nyss börjat på. För nu måste jag
ta datorpaus! Fast först dusch. Dusch dusch dusch. 

Här är min mat som inte ALLS ser lika god ut som den var - med min kassa mobilkamera -
grillad lax & grillad sparris, sallad med soltorkade tomater som INTE är gråa, och så en god
& enkel kall sås på matyoghurt & sweet chilisås. Yu-hu-hum.

                                       

                          Mmm, typ sådär jolly är jag idag. Men imorgon ska jag vara gladare!
                                 För imorgon fyller älskade älskade Bella 13 år! ♥ ♥ ♥ Mjau!
 
 


Postat av: S.

Ser sjukt gott ut!

2011-08-01 @ 16:07:04
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0