På hemmaplan, bä! (?)

Halloj! Nu är jag hemma igen. Bu och bä på det. Eller vadå, är "bä" bra? Hur motiverar man det?

Har nyss slängt in en flock (haha, bä igen!) bilder HÄR, kika in ni som vill & får! (haha.. får.. BÄ.. ehh...)
Har fått många frågor om lösenord men om det bara är ett namn och en mail så vet jag ju inte vilka ni är.
Folk som jag känner igen och folk som varit med länge, ni har förhoppningsvis fått inlogg, allihopa...
Men annars så vill jag ju vara lite försiktig, det finns ju en anledning till att den är låst. Lixom! ^^

Det är ju inte så att jag slutat eller kommer att sluta blogga här, så de som skriver att de gärna vill fortsätta
följa mig kan göra det här också, jag ska ingenstans! Jag bara delar lite på mig ibland... ; P


Håller på och läser den HÄR boken *pekar på vänster bild* och den är skitbra. Allvarligare än jag trodde men
skitbra. Är snart klar. Igår köpte jag bästa bästa Martinas senaste, och jag skulle bara läsa LITE i den men det
slutade med att jag läste halva boken, swosch bara! Faaan! Hon är så grym. Älskade Martina. Så nu är jag mitt
i två böcker samtidigt. När kommer Martinas nästa? Den har inte kommit än va? Jag är kär i henne. Typ.
 





                       



 

Postat av: Angelique

Drool..ska nog köpa mig en eller två breezer på fredag när jag slutat jobbet ^^

2011-07-13 @ 19:23:19
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0