Regn, måååhhhh....

Men HALLÅ! Varför REGNAR det när jag absolut MÅSTE gå ner på stan?
Denna ekvation gillas inte alls. Gummistövlar lixom. Regnjacka?
Nog för att jag har snygga stövlar (som jag ärvt från Cia som fyller 30 år
idag, min fina pingla!! Hurra hurra hurra hurra och tusen kilo kärlek! ♥)
- det såg ni ju i inlägget innan... Men jag är lixom mer sugen på jeansshorts
och genomskinliga linnen med en snygg bikini under. Inte regnkläder.
Inte blött & klibbigt. 15 grader säger yr.no, 19 säger Aftonbladet.

Nåja. Vi får väl se. Jag måste iallafall ut. Först kaffe och knäckemacka.
Och honungsmelon. Och kläder. Och kanske lite smink. Och sånt.

 


Postat av: Eve

sv: Det är ju Rammstein ju :D

2011-07-15 @ 15:27:28
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0