All yesterday.

Kvällen igår innehöll förfest hos Thessans syster, det var jag, Hanna, Thessan, Lina, Lexi & Emelia.
Och fotboll som Lina & Lexi bestämt ville titta på, och en smarrig familjepizza till mig, Hanna & Lexi.
Gulgröna drinkar för mig och sen skjuts med bil / cykel ner på stan. All in!





                                     

                                     



                                                  EN ENDA bild från krogen. Buu!


...men det KAN ju ha att göra med att jag fick kanonmegadunderhuvudvärk, och därför blev det ingen karaoke
för mig heller! Syyynd! Usch vad dåligt jag mådde. Fick skjuts hem av Lexi och sen fick jag frossa, kräktes,
och försökte att andas utan att sprängas av huvudvärk i sängen. Somnade, thank GOD! Idag mår jag bättre.
Så jäkla tråkigt slut på en trevlig kväll! Thank you guys, nästa gång ska vi väl sjunga? : ) 
 
Nu tvättar jag, och har skrivit en lista på vad jag behöver handla. Majonnäs och kattmat. Hello, nåt mer?
Känns som om jag skulle kunna komma ihåg de två prylarna utan lista.... 
 
 

Postat av: S.

Potatismos rules!

2011-07-14 @ 15:57:23
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0