Den osynliga laxen...

Efter att ha accepterat faktumet att jag har skaffat mig en rätt kass ny mobil, och lixom leva med det,
så börjar jag hitta ÄNNU FLER fel på den. På sistone har jag lixom märkt att det försvunnit bilder ur den,
man VET att man fotat en viss sak, ett visst tillfälle, och sen när man tömmer kameran är den bilden / de
bilderna inte med längre? Kikar i telefonen, nope, inte där heller... vad händer? I början trodde jag att jag
råkat trycka på fel knapp så den inte sparades, att det var MITT fel lixom, men nu vet jag att det inte är så!
Fotade t.ex. min mat ute på balkongen, tog TVÅ bilder på min kick-ass-måltid, och nu är BÅDA borta!?
Och jag gjorde inte fel, jag gör som man ska. Vart tar de vägen? Är det samma fenomen som med strumpor
i torktumlaren, eller? Måh. Och nu ligger ju all mat i magen redan. Fan fan fan, bloggbildsdödarmobilhelvete.

Sen är ju den konstiga pixliga kanten som hamnar i överkant på vissa bilder jävligt het... eller?
(syns mer när bilderna är större....)




....och eftersom Eve ställde in kvällens häng så blir det jag & katten som lördagsmyser istället.
 

Postat av: S.

Mysigt! :)

2011-06-11 @ 20:51:59
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: johanna

aaw söt bella!

2011-06-11 @ 22:37:24
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: Carro

you need a new phone! du borde få skicka tillbaka den...



vilka mysiga bilder, ändå :) Bella är så gullig!

2011-06-11 @ 23:07:22
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0