Dramat-iskt.

Jag & kärringvagnen gjorde nyss Ica! HerreGUD vad varmt det är ute! Höll på att övergå i flytande form på
vägen hem. Handlade vagnen full och den blev TUNG! Såhär mycket kan man "storhandla": kattsand, kattmat
(både torr & blöt), sallad, gurka, tomater, bröd, smör, mjölk, mineralvatten, matyoghurt & chips. Mycket va? Nja. ^^
Men sådär mycket kan jag aldrig handla "för hand", så att säga. Min rygg no likez!
Blev lite besviken att Ramlösa Ananas var slut, har inte testat den ännu! Det blev Rabarber istället. 

                                             

Nu ska jag slänga ihop en sallad och grilla lite lax - mitt säkra kort! Lots of citronpeppar. Omnomnom.
Och lite kall sås, såndär "citron & dill" som man blandar i creme fraiche. Fast i turkisk yoghurt. Yay!

 

Postat av: S.

Ramlösa Ananas är skitgod!

2011-06-11 @ 18:34:13
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ananas är jättegod, bättre än rabarber. Synd att den var slut. Loka har också en ananas, men bara i liten flaska, sån Loka like's LA. Den är också mumsig! :)

2011-06-11 @ 22:45:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0