Makin' me hot, hot, hot!

Åh, det har varit problem med sms- och mms-inlägg igår och idag! Mitt sms-inlägg kom inte fram.
Får citera det direkt ur skickat-mappen då.

Klockan 13:10 idag:
"Ligger på en filt i Klosterparken och det är typ hundra grader varmt. Lovely.
En unge i lekparken sjunger högt "Amibi pappilow, amibi pappilow, aganna
geeeeeeetteeeeee pappilow!" Gissa?! Hahaha. Awesome."

__________________


Jag låg där - efter att jag hade fixat allt med alla papper hit & dit - i över en timme och dog av värmeslag,
och sen kom Hanna förbi och delade filt med mig en stund. Sen gick vi upp på torget och käkade glass med
Daniel & kidsen och stötte ihop med Herman & Maja i glasskön! Efter det blev det en sväng på Systemet inför
vårt parkhäng imorgon (då det ska bli ÄNNU varmare!) och sen skulle barnen handla asdyrt godis på Coop.
Så då blev moster Ida tvungen att plocka LITE Ahlgrens limousiner också.. såklart... ^^

                                     



Sen gick jag hem och tinade lax och diskade grillgallret, så det blir middag på balkongen ikväll! Mys! : )
Lax, majskolv, körsbärstomater, nån god kall sås... det blir bra det....


 

Postat av: paij

mm.. passande att se dom där bilderna när jag sitter och är jätte sugen på godis men tvingar mig själv att INTE gå och handla det!

2011-06-03 @ 21:22:31
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0