Nedräkning till pannkakor...

Imorgon (fast idag, nu är det första JULI!) har jag typ inga planer what so ever.
Förutom att gå till ÖB (i eventuellt regn) och kolla om de har en såndär pryl till kökskranen
som man kan byta stråle med, till en såndär lite duschigare variant, ni vet. Har en sån nu men
den är lite paj, den har spruckit och kalkat igen lite, och typ fastnat i duschläge. Den ska bort!
Hoppas de har nåt sånt... om inte annat behöver jag diskmedel.

Sen ska jag faktiskt steka PANNKAKOR till frukost också! Det ser man ju fram emot om NÅT!
Nu ska jag hoppa ner i sängen och snart ringer telefonen. Puss & godnatt! ♥
 


Postat av: Carro

oh vad gott med pannkakor...! :DD

2011-07-01 @ 12:26:46
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0