Nu är det fanimej JUNI, hörrni!

Tack "Hannah" som kom med en ganska smart lösning även om den kan tyckas lite småkrånglig -
men det vore ju minst krångel ändå! Slippa flytta blogg och allt! Att jag inte tänkte på det själv, som redan
har ett gäng bloggar där jag bl.a testar designer och en där jag skrev av mig om riktigt djupa grejer förut.
Tack, jag ska verkligen ge det en tanke ; ) Best idea so far.

"Synd om du känner att du behöver låsa inlägg! :( På blogg.se är det lite omständigt om man enbart vill låsa
några enstaka inlägg. Man måste skapa ytterligare en blogg på sitt konto, den bloggen lösenordsskyddar du och
skriver alla lösenordsskyddade inlägg i. Sedan länkar du till det lösenordsskyddade inlägget i ett inlägg på din
ordinarie blogg. Lite omständigt, men funkar! haha ;)"

_______________

Nu ska jag attack-tillfriskna, äta frukost, klä på mig och sminka mig och allra helst hinna förbi Systemet en
snabbis för att sedan kolla på bl.a. Oskar som tar studenten idag! Tjoho, hurraaaa! ; ) ♥ Bråttom nu!
 

Postat av: Carro

awh.. men de där lät som en okej lösning, lite krångel men ja.. de låter bra :)



juni ja.. shit...

2011-06-01 @ 14:27:37
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Carro

tror faktiskt jag snor idén med låsta inlägg... fett smart!

2011-06-01 @ 15:30:28
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: S.

Det är nog en bra idé! :)

2011-06-01 @ 16:38:01
Postat av: Eve

Mäh! Lösenord...jag som inte ens kommer ihåg koden till mitt ICA kort...typ all the time!

Haha! Ogilla!

2011-06-01 @ 18:48:22
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Hannah

kan ju vara värt ett försök i alla fall :) lycka till!

2011-06-02 @ 07:33:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0