Snark.

Man KAN ju sova till halv två om man vill. Tydligen ville jag det. Svettig under täcket och en varm
pälsboll i armhålan. ALLTSÅ NEJ! Jag hade Bella liggandes där, hahaha! I still use razors... ^^

Idag ska det vara typ hurvarmtsomhelst men det är lite molnigt också. Kanske hinner fånga lite sol på
balkongen innan den drar undan bakom huset? Och ikväll är det avslutning med Återsken, vi ska kika
på filmen från showen i april, jag är SÅÅÅÅ pepp! Ska bli jättekul att se! Och jag längtar tills vi får varsin
kopia också, så jag kan glo på den om och om igen hemma, samt visa den för min karl.
 

Postat av: johanna

Kan du inte slänga upp showfilmen här också då?? :) Kul att se ju!

2011-06-09 @ 21:05:02
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: johanna

sv: nej vad tråkigt! kanske kan göra det på den låsta sen.? hur går det med den? :)



kände mig verkligen superduktig! Springa i 26 graders värme är inte lätt inte xD haha

2011-06-09 @ 22:33:06
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0