Mest om kattkärlek.

Inatt var Bella verkligen världens sötaste. Eller, det är hon ju visserligen JÄMT (partisk?),
men just inatt var hon så over-the-top-söt så jag nästan dog. Började typ grina av moderskärlek. ♥

                                     


                                       Min lilla bebis har hittat en alldeles egen bebis.... : )

Idag har jag umgåtts med Laura hela dan och hennes katt Morris är också underbart söt! En liten långhårig tjej
som inte kan jama utan säger "KAH!" istället, med världens största mjukaste svans, hon var extra kelig mot mig idag!




                        With phone....                                                              With cat! ♥


Sen tog vi en sväng på stan och betade av alla reor! Jag köpte en tröja som jag redan har,
för 50:- istället för 99. Den förra är vit, denna gång blev det en ljusgul! Tadaa!

                                                 
Fast det känns som om jag handlat mycket mer idag! KAN bero på att jag fick med mig en hel påse hem med
grejer från Laura, smink och parfymer och sånt som hon inte använder. Wohoo, goodiebag! ; D

                                     


                                    
Åh, man blir ju helt kär.... Sen lade vi oss i dubbelsängen för att kolla på Shutter Island, och Morris klättrade
upp på mig för att ligga där typ HELA filmen. Åh. Det var typ JAG som spann!





                                                                   ♥  ♥  ♥ 

Sen skjutsade Laura mig till Ica och släppte av mig där en kvart innan det stängde, jag snabbhandlade och sen
gick jag hem. Kom t.o.m ihåg att köpa glödlampor! HALLELUJA! Och... godis... hehe. (Like I needed that?)



 

Postat av: Linna

haen fin midsommar ida

jag har varit lite dålig på att skriva o läsa här men ska försöka ta igen det efter flytten!

puss o kram

2011-06-23 @ 10:21:07
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka otroligt söta bilder på Bella! :)



Den andra katten var också himla söt, verkar som du hade en bra dag :)

2011-06-23 @ 13:06:12
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Ph

Men åh. Var ska jag nu parkera? : (

2011-06-26 @ 02:56:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0