Fredagsmys ala Ida & Bella.

Gav precis upp kvällens balkonhäng efter ett par timmar där ute! Har käkat, snacksat & läst ut en bok.
Ja alltså inte en hel frånbörjantillslut utan den jag hållit på med ett tag. Den tog lång tid att komma igenom.
Börjar en ny ikväll, tror jag lägger mig strax. En dusch först, bara. Imorgon ska jag barnvakta Leo & Viggo
medan mamma Hanna & pappa Daniel är ute och brummar med motorcykeln, sen blir det parkhäng på allra
bästa sätt med vänner, ost, kex & bubbel! Fiiiint minsann! ♥

Först lite bilder SÅKLART! Kolla här, Ida-grillning på balkongen. Temat är - aluminiumfolie! IGEN! ^^


Och i de här snygga paketen gömmer sig en chili- & vitlöksmarinerad majskolv, körsbärstomater &
laxfilé med en massa citronpeppar på... det blev VÄLDIGT GOTT, I tell you! Bella also liked.



                         



På söndag sticker jag till Sthlm så det är väl dags att fixa den där... låsta bloggen, snart då... ^^
Bli inte ledsna om ni inte får lösenord right away! Ni som lämnat era mailadresser kontaktar jag när jag
har fixat färdigt, ni som inte lämnat mailadresser.... blir det lite svårare med. Men det ordnar vi va? Godnatt!
 


Postat av: Hannah

Vill också läsa din l

2011-06-03 @ 23:55:14
URL: http://babysilas.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vill också läsa din låsta blogg, om jag får? :< Har ju följt dig sedan Lunar-tiden, klart man vill läsa om din lycka.

2011-06-04 @ 00:04:28
URL: http://babysilas.blogg.se/
Postat av: Helen.

då lämnar jag 1 nu, och hoppas på det bästa :P.

är det där 1 elgrill? såg liten och smidig ut iaf :)

2011-06-04 @ 00:04:39
Postat av: Sandra

jag vill också hemskt gärna läsa din låsta blogg, har följt dig sen lunar och läser din blogg varje dag. den är helt klart en favorit! :) så hoppas jag också får läsa :)

2011-06-04 @ 00:21:07
Postat av: Anna

Jag vill också gärna läsa, har följt din blogg i kanske ett halvår men det känns verkligen som om man kommit in i den direkt! Men jag förstår om du inte vill lämna... Vore kul ändå!

2011-06-04 @ 00:43:17
Postat av: Louise

Hej Ida!

Jag vill hemskt gärna fortsätta följa din blogg, har

läst den sedan lunartiden :)

Kram

2011-06-04 @ 01:49:22
Postat av: S.

Åh vad mysigt det ser ut!

2011-06-04 @ 10:36:32
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag skulle jättegärna vilja fortsätta läsa din blogg, har följt dig länge, länge nu. Jag hoppas jag får fortsätta följa dig, men förstår om jag inte får göra det då jag så gott som aldrig kommenterar :/

2011-06-04 @ 13:01:14
Postat av: Emma

Åh följer mer än gärna din låsta blogg också! Läst din blogg i många många år nu, började på Lunar och läsa din blogg där och övergick sedan hit! :)

2011-06-04 @ 13:21:09
Postat av: johanna

Gott med grillat!! :)



följer gäran med till den låsta bloggen, har lämnat min mail.. :)

2011-06-04 @ 14:45:27
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: Ida

Jag vill gärna följa den låsta :)

2011-06-04 @ 20:53:06
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

Ida, jag MÅSTE ha ditt lösenord! Pleeeeeaaaaassseeee... puppy eyes



2011-06-04 @ 23:08:50
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Carro

Awh :) Värsta mysigt med grillning ju :)

2011-06-04 @ 23:13:04
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Ems

Åh sega jag! Jag vill ju såklart oxå läsa & bli glad av din happppiiineesss! som jag skrev förut! =) För din blogg är superkul =)

2011-06-06 @ 19:02:24
Postat av: Olivia

Åh! Jag har läst din blogg sen jag såg din bild i okej tidningen, då lunar ännu var all that. Så jag skulle gärna vilja fortsätta att läsa din blogg :)

2011-06-08 @ 12:49:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0