You make me wanna LALA!

ÅSA JAG HAR INTE ENS SJUNGIT! ; D Jag VILLE men rockade på distans från vårt bord istället! ^^
Och nu är jag trött och sja SOVA! Eller typ äta nåt. Hmmmm... Tough call! Trött är jag ialladall och
jädrar vad jag har ont i ryggen. Trots att jag inte haft klackar på mig. Ochdetvarjuenjävlatur.

Hittade rockkaraokeMarcus och han KOM IHÅG MIG! Efter 5 år. Sånt gör en ju glad.
Puss & godnatt på er, från Ida med tusen nya myggbett.
 ♥ ♥ ♥
 

Postat av: Åsa

Och DET var ju tur det ;D



Tur för dig, otur för de andra som var där ;)

Puss kram

2011-06-02 @ 09:13:42
Postat av: Eve

Undrar om han skulle komma ihåg mig med. Of course...yeah? Haha! Hoppas ni hade skoj igår, minus damen(ja jag hörde på ryktesvägar) som mördade Nothing Else Matters...i gonna break hennes polyper! Haha

2011-06-02 @ 12:16:38
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0