About who?

Hur grym?!



Rrroarrr. Tack Ph.
 

Postat av: Lajl

Tack fina. Ja hur mår jag? Har mått bättre.. menmen allt är under rullning nu med provtagning o röntgen o sånt. Så jag får hålla ut till de är över. Lägenheten går sakta men säkert framåt. Vill vara klart med allt nu.. men lite omöjligt när man jobbar samtidigt o samtidigt behöver hjälp av andra. Men som sagt det går framåt.. o jag är glad att jag äntligen har ett eget hem igen =)



Förresten, du som har katt.. vi har en konstig doft i köket.. vet inte vad det är men någon sa att de påminde om kattkiss, kanske hade förra ägaren katt, dont know.. men vet du såfall nåt knep att få bort lukten.. du som är kattägare o allt. =)

2011-03-13 @ 00:34:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

whuaaa han e typ utoinvänd.. asså.. kan man förklara ens? vilken video!



varför plockade du ut din septum?? jag är assugen på o göra en själv.. synd som fan att man tydligen måste vara så begränsad när man är ansikte utåt för företag. SUCKS!

2011-03-13 @ 00:45:58
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0