Can't / Can

Jahapp, jag tänkte ladda in kvällens mysbilder men det blir ju lite svårt när det inte finns nåt bilduppladdningsverktyg...? Hela verktygslisten saknas faktiskt. Väldigt spännande. Mitt internet är helt sajko. Och jag ska upp SENAST klockan 9 imorgon så för min del borde det bara vara kamomillté och sängdyk som gäller. Tomorrow - Återsken på stan igen. Flyers, biljetter, snyggtröjorna på. Var glad, var pigg, var social! I think I can do that. Bara jag får lite sömn... och lite sol imorgon, tack! Goodnajt. HAHAHAHA, kolla det finns inte ens RADBYTEN. Fantastiskt.

Postat av: Eve

Kommer säkert ut på stan...i vänlighetens namn :)

2011-03-26 @ 01:09:18
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0