Fantastiskt, var ordet!

Fantastisk övning! Fantastiskt tröttsam också, såklart.. ^^ Men! Vi fick äntligen öva solistgrejerna med kören
bakom och dessutom i rätt tonart - lovely! Vi körde mitt första solo TRE j***a gånger i rad, så även fast den
låten bara ligger som nummer två i ordningen hann jag typ sjunga sönder mig. Hahaha. Och sista solot, där får
man fan ha bra kondis alltså. Bara all TEXT gör ju så man blir andfådd, sen adderar man lite schyssta moves
på det också, plus att man har en heeeeel show i ryggen när den väl kommer... aiiihhhhh... have mercy! ^^

Tycker det ska bli en riktigt kul show. Ska bara komma underfund med alla KLÄDSET också.
Och verkligen nöta texter. Sen kanske det känns lite lugnare... : )

         

Nu är jag SKITHUNGRIG så jag ska käka pasta, hahaha, vad annars? Fick en kasse mat idag från Elin & Herman,
jag blev generad & glad och kan därmed utöka pasta-ketchup-dieten med lite annat också, typ köttfärssås och
korv och bönor och lite annat jox som jag fick! Thank you oh my sugar mamas-and-papas. ♥ ♥ ♥ 

Och på tal om hjärtor, så är det en såndär dag idag, en såndär årsdag, en såndär dag som var fantastiskt fin
och vacker för 11 år sedan, men som för 10 år sedan var en väldigt väldigt tung dag... Tänker på dig, D! ♥



Nu ska jag duscha min svettiga danskropp, min dansiga svettkropp, min kroppiga svettdans... eeeeehhh...


Postat av: Eve

sv: <3

2011-03-25 @ 10:10:58
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0