Godmorgontorsdagdumnatt.

Ibland undrar jag lite över alla dessa utländska kommentarer man får på inlägg som är typ två år gamla.
Hur hittar de just dit? Och varför har kommentarerna inget med varesig texten eller bloggen att göra ibland?
Tänker inte klicka in på de länkarna, känner jag... idag fick jag en kommentar att det var "shame" att jag hade
problem med gästboken... (kommentarerna?) - vilket jag inte visste att jag har. Haha. Oh well.

Dålig dålig dålig sömn inatt. Var så TRÖTT igår ju, och lade mig tidigt. Lade mig strax efter 23 nånting, läste och
sen släckte jag lampan... för att sedan ligga och STIRRA ända till klockan var tre, eller mer. Asroligt. Vet inte när
jag lyckades somna, men sedan vaknade jag lite panikartat vid 5:nånting. Kul. Påbörjade Projekt Uppstigning vid
9 och kom upp vid.. 9:27 tror jag. Är trött och sur på min dumma dumma kropp, som inte kan somna trots att jag
är så förbannat trött. Måste måste måste ringa och be om nya sömnpiller. Hatar de där nätterna......

Idag blir det lunchmöte med Elin & Hanna, vi ska diskutera kläder till showen, och sen ikväll blir det rep och
fotning för tidningen, kläder med igen! Sing sing sing, dance dance dance, jag ber min kropp om energi och
styrka, lite ork, allra mest i halsen... please.... solistrep massor. Får vila imorgon.

Ah, DÄR är min sol! Jaaa! : )
  

Postat av: Eve

Haha, ja, vägra dom kommentarerna. Eller dom här "konstiga tyskarna" som helt plötsligt "älskar" min blogg "cause We love Ida cause she loves Nick"...haha..hmmm

2011-03-24 @ 10:32:43
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Åsa

You seem really really stupid :D HAHA!

2011-03-24 @ 14:35:34
Postat av: Ida

I know you're name isn't Åsa, and you obviously looove to read my stupid blog ; )

2011-03-24 @ 16:15:01
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Linna

men jisses vad skoj det kan vara med tokiga kommentarer ;)

2011-03-25 @ 11:14:12
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0