Halv elva med ett leende.

Hotmail stavas utan Ö. Fortfarande. Nåja.

Idag gick jag upp kl 10:30 och det känns ändå lite som en bedrift!
Hanna mms:ade bilden från tidningen men jag känner ändå att jag vill ha en egen kopia, så jag får
väl kila och köpa den sen.. En tia, fair enough. Jag har nyss käkat lite frukost men har typ inga pålägg
så det är inte ens KUL att äta. Snark. Tv:n är på, kanal 8:a med sina husprogram som vanligt.. : )

Jag tänkte slänga iväg ett mail och söka jobb idag. Inte för att de annonserar om att de behöver nån.
Men ändå. Jag tänkte att jag skulle passa där. Även fast kidsen kanske är lite yngre än vad jag vill
jobba med.. ja det är en förskola jag pratar om.. Vi får se, man kan ju alltid försöka? Jag känner till
föreståndaren litegrann, har varit där förut och hälsat på, och sen har jag ju dessutom tre års erfarenhet
av att jobba med barn i just den pedagogiken. Montessori, that is. Och ett fritidsledarkursdiplom inom det. Ha!

Och så dyker tankar såsom "Hur ska jag nånsin ha tid att träffa min älskling om jag får ett jobb?" upp.
Jättepepp, really. Man SKA inte bo i olika städer, så är det bara. Gruff.

: ) 

 
Men har ni sett vädret eller? Bella har!





Postat av: Carro

awh sötnos-bella :D , sök jobbet.. du har inget att förlora! :)

2011-03-11 @ 12:34:46
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Carro

ja verkligen :D nja stitch solade lite på bordet förut.. men något har hänt på balkongen.. tror jag, för han vill inte gå ut där.. jättekonstigt.. :( hoppas på att de ska bli annorlunda när det är varmare, men han älskar att sola :)

2011-03-11 @ 13:05:50
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: S.

Är det på småbarnsavdelningen? Du kommer älska det där! :D

2011-03-11 @ 14:33:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Tessan

Halloj.

Om det inte är för sent kan du få vår ep så slipper du köpa.

kram o grattis till låten

2011-03-11 @ 15:28:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0