Hatmakers!

Åh, vilket fint väder det var idag! Sol sol sol och barmark. Helt frikkin' wonderful.



Promenerade hem till Elin & c:o, där planerade vi låtar inför kommande Sisters-gig och gick igenom kläder
till showen och påbörjade även vårt hatt-pyssel! Det var pilligare än man kan tro, men roligt.. : ) 


                        

Tills Elin hittade den andra limpistolen försökte vi tömma den första på mörkt lim... det gick sådär... ^^
Tur att hon har så mycket pysselprylar hemma! Det enda vi köpt för vårt hattmakeri är själva grunden -
som fiffigt nog är varsin axelvadd! Hahaha, det gäller att vara innovativ...



Sen fick jag skjuts hem av Herman så jag hann inte avsluta, men lovar att lägga upp bilder sen när vi
fortsätter... och självklart på Elins snygga hatt också! Ja, de är till showen förresten.. om jag var otydlig.. ^^
 
Snart tar jag tåget till min babe! ♥
  


Postat av: Eve

Oh i HAT you for being so uppfinningsrik! ;P

2011-03-21 @ 12:49:45
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0