Hej från sthlm!

Höhö, jag vill mest säga att jag lever och att jag är i Estocolmo och leker nattfriösr. Swesome!
Okej, det KAN Ha gåttåt ett glas vin,,, eller åtta... vem fvet? HAHAHA. Det är inte bara jag, jag är
verkligeninte van vid det här tangertnbordet
! Hahahahahaha
1
Fan det där ser ju inte klokt ut.... som sagt... TANGENTBORDET, meine damen und herren,,...  TANGEMNT
fucking BORDET.

Postat av: Åsa

Va fan ida... en måndag..!!? ;) ha ha haa.

Du...

Ja, det syns nästan att det är ..öh..tangentbordet...öh.. som inte riktigt funkar!

gissar att ni tar igen 3 månadersfirandet ikväll.

ha det gott, så ses vi snart.

Puss :)

2011-03-22 @ 08:25:21
Postat av: Linna

klockrent inlägg. i ♥ it!

2011-03-22 @ 13:29:19
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Hahaha!

2011-03-22 @ 17:04:55
Postat av: Åsa

Attention seeking bitch. :] Get a job. Or maybe a hobby ;D

2011-03-22 @ 17:30:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0