"Inga sorgeeer för miiiig..."

....men allra bäst är ju kommentarerna om att man är stupid & en bitch & skaffa ett jobb & skaffa en hobby,
alla ifrån en & samma person - som vad jag förstår måste ÄLSKA att läsa min dumma & fula blogg ; ) Hihi.

I don't care, honey.
Hobby I havez, du kanske också skulle skaffa en? Jag har ALLDELES för mycket för mig!
Men jag är superglad! Har varit iväg på (blåsig) solskenspromenad hem till storasyster,
halva vägen tillsammans med lillasyster, vi har druckit kaffe och diskuterat kläder,
dessutom inhandlades min klänning för "framtida gage-pengar" och nu ska det bara
pimpas och även sys en form av huvudbonad... say no more! ; ) Aaaawesome!

"Och jag ska geeee aaaaallt vaaaaad jaaaaag haaaaaaaar
till denna uuuuundeeeeeerbaaaaaara kaaaaaarl...." 

Nu ska jag luncha/middag:a, sjunga upp/ut, INTE ta med kläder eftersom fotografen inte kommer,
sen finnas på plats 40 minuter innan start för att repa solistgrupp. Tjoho! How's that for a hobby?
 
; D
 

Postat av: Eve

Men att folk orkar. Ungefär som "jag hörde dig på Star Lounge...det lät inte bra" (remember?) Tss...människor och avundsjuka. You have the looks...AND the brain...och så är du min BITCH. ;)

2011-03-24 @ 16:30:38
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

Hate the player...love the game..Typ

2011-03-24 @ 16:33:02
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Herman

Ida, att du är stupid och en bitch, OCH borde skaffa dig ett jobb, det var väl ingen nyhet...? ;) Plus såklart din blogg verkligen är dum.

Håhåjaja.

Folk har för mycket tid.

Kul dock att personen kallar sig Åsa!

2011-03-24 @ 17:35:40
Postat av: Den RIKTIGA Åsa !!

Hallå gumman ! Såg att nån måste Älska mitt namn, och använder det gärna i mindre klyftiga sammanhang!

Hoppas du ser skillnad på riktig o fejk !

Misstänker att du är på kören nu, så jag får väl prata lite med dig sen..nångång mitt i natten när du e hemma igen ;)



Så, det är väl dax att jag skaffar mig en blogg snart, så kan jag åtminstone skriva ut bloggadressen nästa gång .

Hallo plagiatet ! Skaffa Dig ett liv eller som sagt, en hobby. Lite mycket fritid kanske..?

Puss Ida / Åsa

2011-03-24 @ 19:38:47
Postat av: Ingela

Sånt där är så lustigt och sorgligt på samma gång. Man vill bara skrika "Amen'du'rå!" - för det är typ på den nivån det ligger...;) Kram!

2011-03-24 @ 21:12:25
URL: http://spettingalong.blogspot.com/
Postat av: Ida

Herm! Ja det blev nog så helt enkelt eftersom personen kommenterade nedanför VÅR RIKTIGA Åsa första gången... ^^ hahaha! Nähähä jag vet, jag har inte nekat till något "hon" (?) kallat mig - och det är ju alltid kul att man lyckas behålla läsare som hatar en.. hahaha!



Åsa - no worries, jag har mailadress och IP-nummer till den som skriver and I know it's not you ; ) Puss på er! ♥

2011-03-24 @ 22:17:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Men åh, vilka puckon de finns.. säkert nått crazy fan - det stod ju på engelska liksom.. :P Töntigt! Du är ingen bitch, och du har ju massa hobbies... :D kraaam

2011-03-25 @ 08:55:11
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0