Lördag, och sol igen!

Bilar till middag, bilar till frukost... Nä, Ida, SÅ kan vi inte ha det! ^^
Ska trycka igång vattenkokaren och köra på lite NORMAL frukost.
Dvs té, och macka med det enda pålägget in this house; messmör! Haha.

Varför soooover jag så jävla länge? Jag ÄLSKAR fan att sova.
Har så himla svårt att just somna, men sova - det kan jag göra ett dygn i sträck.
(hey, jag har faktiskt varit uppe i en timme.... wooow...)

Repa med Elin idag? Let's see.
 
                        

Postat av: Patrik

Nu har jag varit sugen på sådana där bilar sen igår eller nåt för jag läser din blogg.... Finns dom i "Karamellkungens" sortiment eller är det någon annan som har dem?

2011-03-19 @ 19:02:37
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0