Neggoblogg.

Vid midnatt lade mitt internet av. Det gick inte att ansluta om. Försökte hundra gånger och drog ur dongeln
och allt, men INGET funkade. Paniiiik. Har jag missat att betala? Hur ska jag veta, då jag inte kommer in på
internetbanken? Blev sur & ledsen och fick ringa dem nu på morgonen istället. Gick upp 10:30 idag.

Efter att ha pratat med en tjej på teknisk support fick jag veta att det varit lite driftstörningar i Enköping och
jag skulle plocka ur simkortet och låta det ligga i tio minuter, sen fick jag lite anvisningar om vad jag skulle
göra, lite nätverkssök och sånt. Jag plockade ur sim, lät det ligga... och sen när jag satte i det igen så funkade
det av sig sjävlt. PPHHEEEEEEW!!! Alltså HUR handikappad blir man inte utan internet? Herreguuuvd.
 
Och när jag redan börjat ringa var det lika bra att fortsätta. (Jag har typ telefonskräck och ringer inte gärna
till folk, och allra minst till typ företag och grejer, folk man har räkningar hos, m.m... skjuter upp jättelänge...)
Jag ringde upp två ställen för att be om att skjuta fram betalningen då jag ligger SJUKT MYCKET efter med
pengar, sisådär 2500 spänn.. första stället gick bra.. andra stället gick bra.. det BRUKAR ju oftast gå bra men
det medför så STORT jävla obehag att ringa så jag hellre låter bli. Vilket inte är ett dugg bättre.

Nu har jag Telenor kvar, dyra dyra jävla mobilräkningen på 779 spänn. Ska vara betald om två dar.
Borde ringa dem också på en gång, men hur blir det egentligen nästa månad när jag får dubbelt av allt?
Det kommer ju bli exakt samma sak igen! Jag hatar det här. Jag vill typ gräva ner mig själv.
 
Gnork.
 

Postat av: Linna

men jag lovar att de tar inte illa vid sig. jag har dagligen folk som inte kan betala och ringer och skjuter upp men jag tror inte att de kan neka dig om du ändå hört av dig liksom... det gör inte vi i allafall. jag tycker att hörman av sig truntar man inte i detiallafall. man gör sitt bästa. och tyvärr växer ju inte pengar på träd även om det vore toppen :)



så hoppas du klarade att ringa det samtalet. ♥ kraam

2011-03-08 @ 12:42:32
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

awh... det kommer lösa sig... de måste de göra... kramar

2011-03-08 @ 13:02:00
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Patrik

Trist när räkningarna är för stora i förhållande till inkomsten. Ännu tristare när man får dubbelt längre fram. Jag hade lite så i Januari eftersom jag hade väldigt liten inkomst i december.

2011-03-08 @ 13:41:41
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Åh ja det är så jobbigt att väl ta upp telefonen och ringa dom där samtalen, men skönt när man väl har det överstökat.

2011-03-08 @ 15:53:23
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0