Övningsdag inför show!

Pust! Vilken dag! Vilken underbart ROLIG dag! Men svettig och rörig-i-huvudet också.
Vi hade övningsdag mellan 9:30 och 16:00 och efter det så fortsatte vi med styrelsemöte.
Resten av kvällen kommer jag typ sitta/ligga som en av kuddarna i soffan. Jag & katten. Vilket team!

Tog alldeles för lite bilder. Nästan inga faktiskt. Dåligt! Borde fotat mer till bloggen.
Men ville vara med och dansa så mycket som möjligt....


Kolla! Så fint väder var det imorse när jag gick hemifrån, 8:55. Kameran råkade vara inställd på svartvitt sen igår.



               Haha, jag hade med mig min KILLE på repet! På magen... hihi, fniss fniss, hoho... ^^






Igår kväll var jag hos Hanna förresten, och det var Mia också! Vi kollade på Andrachansen, käkade en massa
snacks - lite för mycket kanske - och hade det mys med en vaken Viggo, och Daniel som varit på hockeymatch.


                                                                                                           Bita foten!!
 
                         
                       

Nu har vi NIO koreografier ute till showen! Aaaawesome! Nu gäller det att plugga en massa text också.
Någon som vill köpa biljetter förresten? Den tidiga lördagsföreställningen säljs mycket och det finns endast ett
fåtal kvar, so you better hurry! Säg till om ni vill köpa biljetter, jag har några på mig.... 180 spänn! Komsi komsi! ♥

                                   
 

Postat av: S.

Åh där är han igen! Jonas <3 :D haha

2011-03-06 @ 18:57:20
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Evee

Sv: Tydligt det. Jag ska basa över ett gäng tonåringar, kan bli spännande! ;) Tanken är väl mest att jag ska vara det för att få dem på rätt köl och för att de ska få en bra grund. Just nu verkar det vara ganska så rörigt. :)

2011-03-06 @ 21:39:55
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Mia

AWESOME!

Tur att jag kan hålla i en kaffekopp som folk.. verkligen snyggt..

2011-03-07 @ 12:43:05
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0