Surr & kurr.

"Mitt huvud surrar av toner...." - oja! Det är så jäkla svårt att varva ner efter showträningarna!
Som tur är lyckades jag nog varva UPP mig innan iallafall. Och det var en bra övning. Fick lite ont
i ryggen men halsen var rätt hygglig och det blev mycket dans, så det börjar sitta ordentligt känns
det som. Bara tre veckor till premiär imorgon!! Helt jävla GALET!!




Om någon vill köpa biljetter så är det bara att säga till, det finns kvar! 180 kronor kostar de,
och om ni inte vill köpa av mig så säljer vi dem även på Gestbloms bokhandel här i stan... : )

Jag vill äta men har fan inget att äta. Sånt är ju kul! Eller, mjo. Jag har pasta men ingen ketchup.
Så det är väl det jag ska käka de kommande dagarna... pasta utan tillbehör. Jag får visserligen
lite pengar från FK snart men det ska täcka RÄKNINGARNA och även de tre-fyra (?) jag flyttade
fram förra månaden. Greeeaaatness. Det gör de inte. Täcker. Inte ett jävla dugg.

Kurr.
 

Postat av: Thess

2011-03-18 @ 00:02:11
Postat av: Thess

Oj då glömde skriva i det första hehe.

Har kyrkan gjort om en massa? Eller varför står ni åt fel håll?

Lycka till med träningen!! Kommer bli toppen att få se er igen.

2011-03-18 @ 00:04:25
Postat av: rockandhairblog

ser grymt kul ut :D hahah

schnygg du är!

2011-03-18 @ 09:47:13
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: Eve

"Fluff fluff"

2011-03-18 @ 11:47:29
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0