Svettbad.

Hörrni, jag badade så jävla varmt så jag SVETTADES! Vilken bedrift. Undrar om man blir extra blöt då?
Nu är jag hur som helst uppstigen sen en stund tillbaka och jag går omkring totally butt naked utan att frysa.
Hohoho. Läste lite, tog emot telefonsamtal, drack alkoholfri cider ur champagneglas - ett helt vanligt bad. Eh.

                    

Klockan är bara strax-efter-halv-tolv men jag tror jag ska ge upp och gå och lägga mig.
Imorgon rep med systeryster kl 15-ish. Babe är ute på galej, vi får väl se om det blir nåt
godnatt inatt eller om jag stenhårdsomnar istället! Risken finns. Och jag är fortfarande JÄTTEGLAD!

: ) 

Godnatt på er ♥
  

Postat av: Anna

Haha jag hatar att bada för jag blir jämt så jävla varm så jag "svettas" och håller på att svimma sen när jag kliver upp ur badet.

2011-03-21 @ 17:12:25
Postat av: Carro

vilken tjusig bild i alla fall :D

2011-03-21 @ 20:21:09
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0