Tisdagscocktail!

Neeej Ida, inte cola mitt i natten! JA, du är sugen, JA, den står tio centimeter ifrån dig i kylen,
men göööör det inte! Måh, du som inte sovit ordentligt på typ 4-5 nätter i rad bör INTE äventyra
det ytterligare med socker och koffein. Nope.

*värmer middag klockan 01:14, HUR är det bättre?*

Käften. Jag är hungrig.



Idag gick jag upp klockan sju-halv-åtta trots att jag sovit typ... väldigt väldigt väldigt lite?
Knappt alls? Helt plötsligt var det uppstigningsdags och jag kan inte förstååå. Gäsp gäsp.

Frukost med Bella, som älskar rökt skinka:



Möte på stan med handläggare, skriva massa papper, kl 9:15. När jag var klar hade klockan blivit 9:45
och stan var lixom inte ens ÖPPEN än. Jahapp. Promenerade till syster Åsa, drack kaffe och babblade,
lånade ett par svarta pumps, och sålde fyra showbiljetter till henne. Yay!

Mindre yay = dagens väder!





Gick upp på stan igen efter ett par timmar, gick till Elins jobb, gick och kollade på tyg, fick pengar av henne,
gick och kollade mer tyg, KÖPTE tyg, visade upp tyg... gick hemåt... käkade lunch, SOMNADE i soffan i 2 timmar!

 

                                                                                          Hahahaha vad pigg jag ser ut. Njet.

Sen var det bara att försöka få liv i sig själv igen och sjunga upp och ladda upp inför kvällens showrep...
Gick hemifrån 19:40 och sjöng sjöng sjöng, dansade dansade dansade, svimmade nästan, käkade banan,
och sen mer sång & dans, och sen hemåt klockan 22. En snygging på Skype, en dusch, och lite klädprovning
i sovrummet, för på torsdag ska vi repa med scenkläder! Dags att BESTÄMMA SIG med andra ord! : O



Imorgon träffas Elin & jag och syyyyr och repar och donar. Ska även hinna klämma in två timmar Eve innan.
Fast innan dess ska jag sova så länge det bara går. Så nu ska jag faaan dyka ner. Puss & godnatt, I hope!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0