Uhm... två pluspoäng, åtminstone.

Tack tack tack för att det kom sol lagom tills jag ska ner på stan (om den inte försvinner medan jag sminkar mig).
Har nyss käkat frukost framför ett av alla dessa husprogram på kanal 8, och sen ska jag ge mig iväg och ringa
Hanna på vägen, som är snäll och joinar mig på jobbmässan. Fint att hon sa att man borde ha med CV.
Jag HAR inget! Och även om man kan fylla i lappar där nere så har jag ju knappast längsta meritlistan. Tjoho.

Fan, tappade typ 60% pepp nyss. Så kan vi ju inte ha det.

Sen så är jag SÅ JÄVLA LESS på att jag inte heller betalat min interneträkning, så de lär ju stänga av mig igen.
Så om jag försvinner härifrån så vet ni varför. Det kostar dessutom 160 spänn att låsa upp skiten igen, plus
själva fakturan såklart... och sen allt det där ANDRA jag ligger efter med.. som jag får dubbelt av nästa månad...
Det känns lite som om jag befinner mig i ett svart hål av nåt slag. Hur pepp blir man på att gå ner på stan och
vara sitt bästa jag (haha, vilket?) och ha tillräckligt mycket självförtroende för att söka jobb?

Den matematiken, du.
 

Postat av: Eve

..och jag säger tack för snöslaskregnväderkladdet jag fick gå hem från jobbet i...haha

2011-03-10 @ 21:14:36
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0