All set for tomorrow!

Känner mig laddad inför imorgon efter att ha känt på scenen lite! Herman har pimpat lokalen med
ljus, och ljudet funkar bra, och nu är det bara halsen som ska funka också! TJO! Imorgon är det
no holding back. Man kan ju hoppas att jag överlever. Pepp är jag iallafall! 






Postat av: Lajl

det är lasse winnerbäcks låt "av ingens frö" jag citerat mellan mina egna stycke.



o du har rätt. har man inget hem.. vad har man då? jag älskar oxå min lägenhet.. o ska göra allt för att klara av att behålla den fast det innebär att jag får leva knapert. men de ska gå. jag har ju en del onödiga utgifter jag kan dra in på.. så DET SKA GÅ!! =)



<3



2011-05-20 @ 23:43:56
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0