Besviken

Åhhh vilken naaaatt... har nyss gått upp ur sängen och klockan är halv fyra!
Det säger ju en hel del.... usch, jag vill bli frisk nu! Måste införskaffa hostmedicin
innan denna natt, vägrar låta hostan regera sådär. Blä, fy. Så man nästan kräks.
Så jävla maktlös. Så jävla sömnlös.

Kvällen och natten innan var väl inte heller så jävla jolly.
Det gör mig otroligt arg och ledsen att jag inte längre kan skriva i min egen blogg,
om vad jag vill, om vem jag vill. För att det nyttjas på fel sätt. Av fel människor.
Så hädanefter.... nej. Det är med stor besvikelse jag plockar bort en stor del av mitt
liv, ur denna blogg. Och så funderar jag samtidigt på att flytta bloggen till en annan
plattform, där man kan låsa inlägg. För jag vill inte behöva låsa hela bloggen. Jag har
ju skaffat en ".se-adress" som jag inte börjat använda ännu, för jag vet inte hur!
Att få hjälp med det, och även om det går att låsa enskilda inlägg, skulle vara otroligt
mycket värt för mig just nu. Och jag vill att allt jag skrivit hittills ska följa med, går det?
I need your help!

Såhär ville jag aldrig ha det.
Men för vår skull, så måste jag.
 



Frukostdags, klockan är 15:37. Lovely. JAG VILL BLI FRISK.
 

Postat av: S.

vad är det som har hänt? :/

2011-05-31 @ 18:42:07
Postat av: Linda

Jättetråkigt om man inte får följa dig längre! :(

2011-05-31 @ 19:46:37
Postat av: Patrik

Det går att skriva lösenordsskyddade inlägg om man har en Wordpressblogg, fast det är svår att få till en bra sån utan att det kostar en slant. Jag använder mig bland annat av Binero som kostar 69 kr månaden.



Jag vet inte om det går att exportera från blogg.se till WP då jag inte använt blogg.se tidigare.



Hur som helst, om du beöhver hjälp med WP så kan jag hjälpa till. Du vet var min e-postlåda bor :)

2011-05-31 @ 21:14:20
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: johanna

:( tråkigt att inte kunna följa med dig längre isåfall.. :/

2011-05-31 @ 23:48:39
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0