Bi-ej-en-di-aj-ti.

Yaaawn! Älskling ringde och VÄCKTE mig, jag hade somnat på sängen med Bella på armen... ♥
Han satt i hamnen och väntade på kaffe, de spelar på Bandit Boat ikväll minsann! Awesome!
Tänk att den kryssningen har man ju velat åka på i sisådär hundra år, och inte ens nu när man
har en KARL som lirar där, är man med... Pfft! Önskar alla grabbarna lycka till ikväll och hoppas
de får en skitkul kväll! ; D *sakna*

Jag fick sällskap på alla mina ärenden på stan (Arbetsförmedlingen, Banken, Försäkringskassan)
av lillasyster och sen blev det även en fika mitt i allt. Hanna köpte världens största bulle och jag
körde på snickerskaka, kan aldrig bli fel. Mmmmm! Känns bra att ha betat av allt jag skulle göra,
och med sällskap dessutom! Awesome! Sen blev vi upphämtade av Daniel och då blev det en liten
runda på Willy's också. Och sen kom jag hem och slocknade. SKÖNT.



Imorse var det sol, det har det inte varit sen dess... Bella njöt på balkongen:





Postat av: Lajl

ååååh, nya gardiner? så himlans myyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.



Buhu.. alla mina gardiner är för korta.. för jag har så långa fönster o högt i tak i nya lägenheten.. lyxproblem att inte ha råd med nya långa. hah.

2011-05-13 @ 18:46:53
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: jaa det blev så, min mail blev hackad så jag kan inte använda den längre.. tröttnade på allt strul med blogg.se också ^^

2011-05-13 @ 21:27:20
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: Carro

Åh vilka mysbilder :D du o bella är sötast :)

2011-05-15 @ 16:58:07
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0